НІГИНСЬКА ГІМНАЗІЯ
Урок – гра
«Математичний
супермаркет»
Вчитель: Панат М.В.
2024р.
Тема. Повторення вивченого на попереднії уроках.
Обладнання:
кошик для продуктів, картинки продуктів, картки самооцінювання,
дисконтні картки на звільнення від домашнього завдання.
Хід
уроку
1.Організація
класу
Сіли рівно, підтягнулись
Один одному
всміхнулись.
Сьогодні в нас урок незвичний
А супермаркет
математичний.
Свої знання ти
покажи,
Речі корисні для
здоров’я ти обери.
Вчитель. Я впевнена в тому, що наш урок буде
продуктивним, адже ви в мене найкращі, здібні і кожен з вас впорається із
завданнями.
А
чи відвідував хтось із вас великий магазин супермаркет?
Це великий
універсальний магазин із широким асортиментом різних видів товару.
У нас є кошик для
придбаних товарів. Ми зможемо складати туди все, що придбаєте у нашому
супермаркеті. Я буду продавцем, а ви покупцями. Для того, щоб придбати певний
товар вам потрібно виконати завдання. Якщо
завдання буде виконано правильно, ви отримуєте товар корисний для вашого
здоров’я. Грошовою одиницею будуть ваші знання з математики.
1.Мотивація
навчальної діяльності.
Як ви гадаєте, чи
потрібні знання математики, щоб бути гарним покупцем?
«Мікрофон»
3.Оголошення
теми і мети уроку.
Для того, щоб придбати все що потрібно, вам
необхідно повторити вивчене на попередніх уроках.
Девіз
нашого уроку:
Отож
за покупками вирушаємо
Продукти
корисні для здоров’я збираємо.
4.Актуалізація
опорних знань.
Після кожного правильно
виконаного завдання ви отримуєте товар і
кладете його у кошик.
Число.
Класна робота.
Ми підходимо до першої
вітрини на якій знаходяться лимони.
Лимони використовують для
лікування ангіни, грипу.
1)Каліграфічна
хвилинка
Записати число 82345 і
розкласти на суму розрядних доданків.
82000+300+40+5
(учень отримує лимон)
На цій вітрині ми бачимо яблука.
У яблуках багато вітамінів та корисних
речовин.
Завдання.
Множення
двоцифрового числа на двоцифрове.
78*13
32*55
(учень отримує яблуко)
В медицині коренеплоди моркви
використовують як сировину, виготовляють розчин, яким лікують захворювання
шкіри.
Завдання.
Ділення іменованих чисел.
3т200кг:5 44км200м:8 (учень отримує моркву)
Підходимо до третьої вітрини на якій знаходиться часник.
Часник використовують для
лікування грипу.
Завдання.
Розв’язати рівняння.
20000-с:4=15745 7000+х=21000
(учень отримує часник)
Фізкультхвилинка.
На сьомій вітрині ми бачимо капусту.
У складі капусти є
велика кількість вітамінів A і C, також вона допомагає в зміцненні кісток.
Завдання.
Розв’язати задачу.
Пішохід рухався зі швидкістю
4км/год. і дійшов до місця призначення за 3год. З якою швидкістю він має
повертатися назад щоб подолати зворотний шлях за 2год.
(учень отримує капусту).
Підходимо до наступної
вітрини, на якій бачимо мед.
Мед використовують для
зміцнення імунітету та хвороби серцево-судинної системи.
Завдання.
Ділення багатоцифрового числа на кругле.
145800:600 567200:400
(учень отримує баночку меду).
Підходимо до наступної вітрини
на якій ми бачимо томати.
Помідори використовують для лікування артеріального
тиску та хвороб печінки.
Завдання.
Розв’язати задачу.
На грядці є 24 рядки
полуниці. Зранку мама прополола 1/3 всіх рядків, а після обіду – ½ того, що
залишилося. Скільки рядів полуниці ще залишилося прополоти?
(учень отримує томати)
Ми підходимо до другої вітрини, на якій
знаходяться мандарини.
Мандарини допомагають
вилікувати бронхіти, кашель, нудоту.
Завдання. Знайти значення виразу.
564*4+3006*Х, якщо Х=7, Х=9.
(учень отримує мандарин)
6.
Підсумок уроку
Увага! Наш супермаркет зачиняється. Ви отримали
корзину з корисними овочами та фруктами для вашого здоров’я.
Чи сподобалася вам
подорож.
Виберіть цеглинку,
яка відповідає вашому емоційному стану.
Порахуємо
кількість об’єктів у кошику. Усім
відомо, що чим більше товару ви придбали, тим більшою може бути скидка надана магазином. Отож, ви отримуєте дисконтні картки на звільнення від домашнього
Немає коментарів:
Дописати коментар